Επίσκεψη του τμήματος Τεχνολογίες Επικοινωνίας και Πληροφοριών στην Ταξιδιωτική Βιομηχανία στην εταιρεία ΜarketingGreece

Στις 4 Ioυνίου 2019 το Β΄ εξάμηνο του τμήματος Τεχνολογίες Επικοινωνίας και Πληροφοριών στην Ταξιδιωτική Βιομηχανία επισκέφτηκε την εταιρεία ΜarketingGreece μια εταιρεία digitalmarketing που ασχολείται με τη διαφήμιση  της Ελλάδος κυρίως στο διεθνή αλλά και στον ελλαδικόχώρο.

Ο κ.Διαμαντόπουλος, υπεύθυνος marketing, με την ομάδα του μας παρουσίασαν αναλυτικά τους σκοπούς και τους στόχους της MarketingGreece.

H MarketingGreece, η οποία ιδρύθηκε το 2013, είναι η συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων(ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ).

Στόχος της είναι να δημιουργήσει καμπάνιες και δράσεις που θα ενισχύσουν τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού.

Σκοπός της είναι η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, η βελτίωση των ποιοτικών, δηλαδή, χαρακτηριστικών, με  μεγαλύτερη κυρίως δαπάνη ανά τουρίστα, άμβλυνση της εποχικότητας αλλά και καλύτερη γεωγραφική κατανομή.

Επιπρόσθετα, μέσα από τις δράσεις της στοχεύει στην ανάδειξη νέων στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως η ισχυρότερη διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον αγροδιατροφικό τομέα.

Ο κ.Διαμαντόπουλος εξήγησε στους σπουδαστές μας  πως μέσω των  νέων  τεχνολογιών η ΜarketingGreece δημιούργησε ειδικές πλατφόρμες, όπως είναι το Discovergreece.com

Το Discovergreece.com είναι η υψηλής ποιότητας διαδραστική πλατφόρμα της MarketingGreece που αποτελεί τη βάση και τον στρατηγικό πυλώνα πάνω στην οποία αναπτύσσονται πολυεπίπεδες  καμπάνιες προβολής των προορισμών της Ελλάδας.

Κυρίως προβάλλει ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο των ελληνικών τουριστικών προϊόντων και σήμερα προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο περιεχομένου (ιστορίες, φωτογραφίες, βίντεο), το οποίο έχει σημειώσει μέχρι στιγμής 550 εκατ. ηλεκτρονικές «αντιδράσεις» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το 5% των οποίων (27 εκατ.)έχει εκφράσει ενεργά τη θετική του ανταπόκριση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που προβάλλονται.

H πλατφόρμα συμπληρώνεται από τους ψηφιακούς πόρους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του μπλογκ, υιοθετώντας σύγχρονες πρακτικές σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις.

Στόχος είναι να καταστεί η ψηφιακή πλατφόρμα του Discovergreece.com ως ο κοινός τόπος για όλη την τουριστική κοινότητα της χώρας και να θέσει τις βάσεις για την υιοθέτηση των διεθνών τάσεων στο τουριστικό marketing.

Η  καμπάνια της MarketingGreece μοιράζεται με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας και «αποκρυπτογραφεί» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.

Στην επίσκεψη συμμετείχαν όλοι οι σπουδαστές μας.

Oι εκπαιδεύτριες

Γεώργα Αναστασία

Σταματοπούλου Αθανασία